wtorek, 7 stycznia 2014

Dobre pomysły na gabinet lekarski w domu.

Gabinet lekarski w mieszkaniu to bardzo fajny pomysł, ale warto powierzyć aranżacje wnętrz profesjonalistom z potrzebną wiedzą oraz wieloletnim doświadczeniem. Pracują oni w szanowanych firmach i aranżują wnętrza odpowiednio dopasowane do nawet największych oczekiwań wszystkich kontrahentów. Jedną z takich firm mieszczących się w Warszawie jest ta: http://www.kluszewski.com.pl/69/przebudowa-domu-kostki-na-budynek-pasywny. Gabinet lekarski w domu to w dzisiejszych szalonych czasach spory komfort i może być naprawdę fajny jeśli podejdziemy do projektu z zaangażowaniem.

5 komentarzy:

  1. Super pomysł! Tego szukałam. Wpis jest super. Dodaję Cię do mojej listy najlepszych blogów o pięknych wnętrzach - blogipieknewnetrza.blogspot.com. Liczę na więcej ciekawych wpisów. Pozdrawiam gorąco, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna aranżacja. Bardzo dobrze zagospodarowane miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już w sumie nie raz miałem okazję być w gabinecie lekarskim który znajdował się w mieszkaniu. Pamiętam, że wizytę planowałem poprzez https://cmp.med.pl/ i trwalo to bardzo szybko i sprawnie. Wybrałem interesującego mnie lekarza oraz preferowane miejsce wizyty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe pomysły na urządzenie gabinetu. Moja znajoma jest teraz na etapie remontu swojego i szuka właśnie inspiracji. Prawdopodobnie też skorzysta ze wsparcia architekta wnętrz https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/lokal . W tym przypadku taka pomoc będzie nieodzowna.

    OdpowiedzUsuń